Espadrile - Obutev mladosti.
prijava uporabnika
POSTOPEK NAKUPA
  • S klikom na gumb ’’V KOŠARICO’’ poleg artikla le-tega dodate na seznam vašega naročila.
  • Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb  "X" (nahaja se na koncu vsakega naročenega artikla).
  • Ob spremembi naročene količine, kliknite na gumb "Preračunaj količine".
  • Za popolen izbris vsebine košarice kliknite na gumb "Izprazni vsebino košarice".
  • Po pregledu naročila, kliknite na gumb "Izdelaj naročilo".
  • Vnesite podatke o kupcu. V kolikor se naslov dostave razlikuje od naslova kupca vnesite naslov dostave. 
  • S klikom na gumb "Naslednji korak" se vam odpre stran za izbiro načina plačila in vrsto dostave.
  • S klikom na gumb "Predogled ponudbe" si ogledate vaše naročilo.
  • Vse do sedaj navedene podatke lahko spremenite, vrnite se v osnovno "košarico" in postopek ponovite. Povezava se nahaja v meniju na koncu strani, pred povezavo na stran "pogoji nakupa". Oziroma uporabit gumb "Vrnitev na prejšnjo stran" v vašem brskalniku (IE, FireFox, Safari, Chrome, ...).
  • S klikom na gumb "zaključi nakup", oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti in se hkrati strinjate z našimi pogoji nakupa.
  • Na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli ponudbo blaga, ki ste ga izbrali.
  • Naročeno lahko prekličite v naslednjih 3 urah.
    Na naš email
    info@tc-motoshop.si pošljite ponudbo, ki ste jo prejeli na vaš email ter dopišite, da odstopate od naročila.
  • Enak postopek opravite tudi za druge morebitne spremembe. 

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina "espadrile.si" medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov..

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.Če naročenega artikla ni na zalogi, lahko pride so spremembe cene, o čemer vas obvestimo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine "espadrile.si".

Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov.  Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi
zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z
zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. 

NAROČANJE

Sprejeta naročila v trgovini "espadrile.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 3 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@tc-motoshop.si

  • Odstop od naročila, vračilo blaga
    Berite spodaj...
  • Zavrnitev naročila
    Trgovina "espadrile.si" lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne ter kupca obvesti o vzrokih zavrnitve na njegov elektronski naslov.
  • Obdelava naročila
    Trgovina "espadrile.si" bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev - vplačila kupnine.
  • Hranjenje naročila
    Odano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@tc-motoshop.si,  ali pisno, na sedež podjetja.
  • Naslov za pritožbe, reklamacije: Potrošnik svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, poda pisno in jih pošlje na naslov TC Moto shop d.o.o., Leskoškova 12, 1000 Ljubljana.

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma po telefonu.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 15 dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec obvesti po navadni pošti ali elektronski pošti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na  vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniki Pošte slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke  težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), razen v primeru, če je bil koriščen darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne uporabniku, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu vendar zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, preferiramo vračilo plačila kupcu z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Preko naslednje povezave si lahko shranite in uporabite obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ter vračilo blaga: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

AKCIJSKE CENE

Akcijske cene veljajo za izbrane izdelke na zalogi. Izdelke v akciji ni mogoče naročiti z akcijskimi cenami v kolikor so razprodani.

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 9. uri. Trgovina "tc-motoshop.si" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

  • Način dostave in rok dobave
    Blago pošiljamo preko dostavne mreže Pošte Slovenije ter GLS. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
    V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe pri naročilu.
     
  • Stroški pošiljanja
    Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
    Dostavo blaga bomo zaračunali v višini 4,50 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila v kolikor boste izbrali dostavo preko Pošte slovenije. Če boste izbrali dostavo preko GLS pa bo poštnina za pošiljke do 2kg znašala 4,50€. 
    Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, ji dostavo in  blago plačate z gotovino (razen v primeru, ko ste kupnino poravnali po predračunu in torej poprej kupnino nakazali na transakcijski račun družbe). Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu.
    Dostavna služba in banke strankam za svojo storitev obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine "espadrile.si". Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.  
  • Čas dostave
    Artikli imajo dobavni rok do 7 dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku vas bomo predhodno obvestili.
    Če Vas ob dostavi ni doma, vam bo dostavna služba pustila pisno obvestilo o dospeli pošiljki.

PLAČILNI POGOJI

Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:

  • Plačilo po predračunu (avans)
    Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.
  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal
    Plačilo lahko izvedete tudi preko varnega plačilnega sistema PayPal.
  • Plačilo po povzetju
    Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.
  • Veljavnost ponudbe
    Cene za izbrano blago veljajo ob nakupu in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "espadrile.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na na naš elektronski naslov info@tc-motoshop.si

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@tc-motoshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina espadrile.si v lastništvu podjetja TC Motoshop d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

TC Motoshop d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odgovornost podjetja za stvarne napake

(povzeto iz ZVPot)

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

  • 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • – odpravi napako na blagu ali
  • – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • – vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Politika zasebnosti in varnosti:

Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi za občasna obveščanja o novostih. Brez vašega privoljenja ne bomo prodali ali dali v najem nobenega podatka, ki nam ga boste zaupali. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridržujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Statistične obdelavo bodo obsegale podatke, kateri izdelki gredo v prodajo, ne bomo pa razkrili, kdo jih je kupil. Pridržujemo si pravico do sprememb politike zasebnosti brez predhodne napovedi. O morebitni spremembi politike zasebnosti vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti, nas prosim kontaktirajte.e-pošta: info@tc-motoshop.si

Vaše podatke bo podjetje TC MOTO SHOP d.o.o. uporabilo izključno za obdelavo vašega sporočila in morebitno sklenitev pogodbe. Več o varovanju osebnih podatkov in vaših pravicah lahko preberete v izjavi o zasebnosti s klikom TUKAJ.